banner28

ZARARLARI KARŞILANACAK

NE OLMUŞTU?

Kaynarca İlçesine bağlı Yeşilova mahallesinde yaşayan vatandaşlar düşük voltaj sonucu yanan eşyalarını evlerinin bahçelerinde sergilemeye başladı. Daha önce defalarca durumu bildirmelerine rağmen hiçbir önlem alınmamasına tepki gösteren vatandaşlar, yetkililerin duruma bir an önce müdahale etmesini istemişlerdi.

“ZARARLARI KARŞILANACAK”

Konu hakkında SEDAŞ’tan açıklama yapıldı. Kaliteli enerji hizmeti sunulabilmesi amacıyla gerekli bakım ve yatırım planlamalarını hayata geçirileceği belirtilen açıklamada düşük voltaj dolayısıyla elektronik cihazları arızalanan abonelerin yetkili teknik servis tarafından hazırlanan tutanaklar eşliğinde 10 iş günü içinde SEDAŞ’a müracaat etmeleri durumunda yapılan değerIendirmeler ardından zararlarının karşılanacağı belirtildi.

İŞTE YAPILAN AÇIKLAMA

SEDAŞ’tan yapılan açıklamalarda şu ifadelere yer verildi; “Kaynarca ilçesinde ikamet eden abonelerimizin yaşadığı sorunla ilgili sizleri bilgilendirmek isteriz. SEDAŞ, 20 bin kilometrekarelik alanda, 3,7 milyon nüfusa ve 1,9 milyon aboneye yönelik elektrik dağıtım hizmetiyle birlikte müşteri memnuniyeti, iş güvenliği ve verimlilik odaklı hizmetlerini sürdürmektedir. Yoğun sanayileşme sebebiyle; Türkiye’nin en fazla göç alan illeri arasında bulunan ve buna bağlı olarak enerji talebinin de ortalamanın üzerinde arttığı Sakarya’da, son 11 yılda yapılan 608 milyon 374 bin 397 lira tutarındaki yatırım planlamaları, operasyonel faaliyetler ve istihdam olanakları ile kente sürekli ve kaliteli hizmet sunulması için yoğun mesai harcanmaktadır.

Sakarya’nın Kaynarca ilçesine bağlı Yeşilova Mahallesi’ndeki abonelerimizin kesintisiz enerji ihtiyacını karşılayan hattımızda, nüfus artışına paralel olarak yükselen talebi karşılarken elektrik voltaj düşüklüğü yaşanmaktadır. Kurumumuz, söz konusu yerleşim yerindeki abonelerimize daha kaliteli enerji hizmeti sunulabilmesi amacıyla gerekli bakım ve yatırım planlamalarını hayata geçirecektir. Bu süreçte, düşük voltaj dolayısıyla elektronik cihazları arızalanan abonelerin, yürürlükte bulunan Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin ilgili maddesi uyarınca, yetkili teknik servis tarafından hazırlanan tutanaklar eşliğinde 10 iş günü içinde kurumumuza müracaat etmeleri durumunda, gerekli değerlendirmelerin ardından maddi zararları tazmin edilecektir.

SEDAŞ olarak içinde bulunduğumuz bu zorlu süreçte Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’deki 1,9 milyon abonemizin kesintisiz ve kaliteli enerji hizmetinden faydalanabilmesi ve mağduriyetlerin yaşanmaması için çalışmalarımıza 7/24 devam etmekteyiz.” denildi.

İlgili Galeriler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner5

banner6