ÇALIŞMA SAATLERİ DEĞİŞTİ!

Covid-19 salgınıyla mücadele kapsamında alınan yeni tedbirler doğrultusunda, 7 Aralık Pazartesi günü itibarıyla Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezlerinin çalışma düzeni 10:00-12:00 ile 13:00-16:00 saatleri olarak değiştirildi.

Söz konusu uygulama Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce illerinde bulunan toplam 26 Müşteri Hizmetleri Merkezleri olmak üzere tümünde geçerli olacak. Sepaş’tan yapılan açıklamada ise; “Sepaş Enerji olarak, içinde bulunduğumuz pandemi sürecinde çalışan ve toplum sağlığını koruyabilmek adına başvurmuş olduğumuz üst düzey tedbirleri eksiksizce uygulamaya devam ediyoruz. Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizin tamamında sosyal mesafe ve temizlik önlemleri başta olmak üzere gerekli tüm düzenlemeler devrede olup, merkezlerimize Hayat Eve Sığar (HES) Kodu sorgulaması ile giriş yapılabildiğini bir kez daha hatırlatmak isteriz. Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizde yapılan abonelikle ilgili birçok işlem, www.sepas.com.tr adresindeki web sitemizde bulunan “Online İşlemler” sekmesi veya 444 5 186 telefon numaralı çağrı merkezimiz aracılığıyla da güvenli ve hızlı biçimde gerçekleştirilebilmektedir” denildi.

03 Ara 2020 - 11:58 - Güncel


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Adapazarı Akşam Haberleri Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Adapazarı Akşam Haberleri Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Adapazarı Akşam Haberleri Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Adapazarı Akşam Haberleri Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.